تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آتش‌سوزی کارخانه الکترواستیل در جاده جدید مشهد به قوچان + ویدئو

  • کد خبر: ۱۵۷۰۸۷
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
  • ۱
آتش‌سوزی کارخانه الکترواستیل در جاده جدید مشهد به قوچان + ویدئو
صبح امروز سه‌شنبه در پی گزارش مشاهده آتش و دود از یک کارخانه تولید لوازم فلزی در جاده جدید مشهد به قوچان ، آتش‌نشانان و نجاتگران به محل حادثه در جاده مشهد به قوچان اعزام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده و علت دقیق وقوع آتش‌سوزی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده جدید مشهد به قوچان گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.

تعداد بازدید : 1233

آتشپاد دوم مهدی رضایی روز سه شنبه در گفتگو با شهرآرانیوز افزود: خوشبختانه در این حادثه تاکنون کسی مجروح نشده است و عملیات خاموش کردن آتش همچنان ادامه دارد.

تلاش برای جلوگیری از انفجار مخزن گاز در کارخانه 

علیزاده، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد نیز در این باره گفت:  ساعت ۷ و ۸ دقیقه صبح امروز به مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی وقوع حریق در یکی از کارخانه‌های واقع در جاده قوچان اعلام شد.
به گفته وی، انبار این کارخانه به مساحت تقریبی ۲ هزار متر دچار حریق شده و بخشی از انبار به دلیل حجم بالای حریق تخریب شده است. طی این مدت که همکاران ما مشغول اطفا هستند انفجار‌های متعددی در حال رخ دادن است.
وی ادامه داد: تا این لحظه ۱۵۰ آتش نشان با ۶۰ خودروی آتش نشانی و همچنین تانکر‌های آبیاری فضای سبز در محل حضور پیدا کرده اند تا از سرایت آتش به انبار‌های مجاور و نیز مخزن گاز این کارخانه جلوگیری کنند. مخزن گاز این کارخانه ۳۰ هزار لیتری است که باید تلاش شود آتش به آن نرسد.
گفتنی است تا این لحظه گزارشی از مصدومیت نداشتیم، کارخانه الکترواستیل از تولید کنندگان نام آشنای صنعت یخچال سازی است. 

توضیحات بیشتر از زبان آتشپاد دوم مهدی رضایی، معاون عملیات آتش نشانی مشهد درباره مهار آتش سوزی یک کارخانه در بزرگراه پیامبر اعظم 

صبح امروز اعلام حادثه‌ای در بزرگراه آسیایی شد.
 ۱۵۰ آتش‌نشان با ۶۰ خودروی آتش‌نشانی و همچنین ۳۰ دستگاه از دیگر بخش‌های شهرداری فعالیت دارند و حریق در مرحله مهار و کنترل است.
از سرایت آتش به مخزن گاز جلوگیری شد.
تا این لحظه مصدومی نداشته‌ایم و تا ساعتی دیگر حریق به طور کامل مهار خواهد شد.

 

 

 
 
تعداد بازدید : 736
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
0
خداوندا جان آتش نشانان فداکار رامحفوظ بدار
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->